Wie ben ik
Ik ben Kim Heuveling en mijn collega’s noemen mij gekscherend ‘onze manager klantgeluk’. Dat is nogal een titel . . . maar het raakt wel de kern van wat ik doe bij en voor School voor Communicatie.
Na mijn opleiding Internationale Klantenservice en een administratieve baan bij een internationaal commercieel bedrijf heb ik mij een aantal jaar op mijn gezin (3 mooie meiden en 1 man) gericht. Inmiddels ben ik alweer 5 jaar werkzaam bij Into Academy (het moederbedrijf van School voor Communicatie).
Waarom doe ik wat ik doe
Hoewel ik ‘manager klantgeluk’ wat veel vindt; het geluk van mijn klanten maken wel dat mijn baan zo leuk is. Want mijn collega’s zijn mijn klanten maar ook iedereen die een training bij ons volgt. Vragen over de e-learning? Kom maar door! Meer weten over een training? Ik vertel het je graag! Website vullen en aanpassen? Eitje. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dat doe ik niet want ik moet verder. Tot snel!?
Mijn grootste communicatieblunder
Zelf maak ik natuurlijk nooit blunders haha. Maar als mijn ingesproken boodschap voor een robot-klantenservice nog eens wordt afgespeeld, schaam ik me natuurlijk dood. Want mijn tot 3 x toe netjes ingesproken ‘ik wil mijn bankrekening opheffen’ kwam niet over dus dan maar als een doofstomme bléren ‘REKENING OPHEFFEN’. En ja hoor – dat werkte. Mijn klanten hoeven dit uiteraard nooit te doen.